Saturday 18 February 2012

TERIMA KASIH :)

HYE ! eh ! lupe pulak . ASSALAMUALAIKUM . 

korang buat ape ? korang dah makan ? korang sihat ? caring kan kite . hahaa . cepat angguk ! *jahat..
sebenarnye kite baru je balik malam semalam . pukul 12 malam baru sampai rumah . awal kan ? actually , untuk seminggu hari tuh , kite stay rumah ninoy . hal ini disebabkan , *pehh ayat tak boleh blahh . hahaa . hostel tempat kite menetap tuh ade perobelem siket . tangki air yang kat atas siling tuh bocor sebab dia punye pelampung dah rosak . then , level atas semua dorm blackout . so , untuk keselamatan .. cikgu sahrina a.k.a warden kite mintak semua budak aspuri kosong kan asrama hari tuh jugak . nak tak nak . terpakse lah aku tebalkan muke kau tanye ninoy . hahahaa . 
so , dah seminggu dah aku stay rumah ninoy . seriously , mulemule malu gila yang teramat sangat kot . tapi , lamelame tuh dah okay lah . takde masalah ape sangat . mama ngan ayah dia very sporting kot . suke tengok kerenah dorang . and most important her brother is very handsome ! wow ! hahaa . *astagfirullahala'zim..ingat aman.hahaa.. adik dia pun baik . sebaye pulak ngan adik kite . UPSR wokk tahun nih . Gud Luck Mira ! 
okayy . untuk seminggu yang akan datang pun aku stay rumah dia lagi . nak kate malu tuh ade lah jugak . tapi , dah okayy dah . ninoy !! tunggu tau . nanti aku balik . kau jangan risau . 2 malam je pun tanpe aku . ape rase ? kau peluk bantal aku tuh kuatkuat . haha . anyway , nak cakap TERIMA KASIH banyakbanyak kat En.Amran and his family sebab bagi aku stay rumah dia untuk seminggu lepas and seminggu yang akan datang nih . thanks a lot ! terutang budi sangat . okay lah . gtg . kbye . iloveyou reader ! :*

No comments:

Post a Comment