Sunday 19 February 2012

SMKSA in memory :)

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH :)
HI ! seperti biase . kite nak tanye dulu . korang buat ape ? korang dah makan ? korang dah mandi ? korang sihat tak ? nampak sangat kan caring kite . auwww terharu-.-
eheemmmmeheeemmmm
nampak tak title dekat atas tuh . sebelum kite sekolah kat smkbc , kite sekolah dekat SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SRI ANDALAS (smksa) . kite sekolah dekat situ since form 1 lagi . then masuk form 3 kite pindah pertengahan tahu tuh . seriously , mulemule pindah tak boleh terima kott . yelahh . cube korang yang jadik kite . mesti korang rase nak memberontak kan ? angguk je lah . 

ni logo SMKSA . 

kite nak cakap yang kite rindu sangatsangatsangatsangatsangatsangatsangat yang teramat sangat lah kat kawankawan kite . guys ! if korang bace nih , aku nak korang tahu yang aku sayang korang gila babi buta babun lah . guys ! jangan lupe kan aku tau . aku janji aku takkan lupe kan korang . kalau aku terlupe kat korang , korang boleh tampar aku lembutlembut tau . Gosh ! iloveyousooomuch ! :*









SUMPAH ! all moments with you guys , i will always keep it deep in my heart . i promise . please , dont you ever forget me . i love you guys ! *gambar yang takde tuh sorry ea.bukannye kite tak sayang korang.kite just tak save dalam lappy. (Y) 


No comments:

Post a Comment